KICKSTART JE PR EN WERK AAN JE NAAMSBEKENDHEID.

Wij maken PR toegankelijk en makkelijk voor iedereen. En leuk! niet te vergeten. Want dat wordt het vanzelf als je weet hoe het werkt.

We beginnen met een goed PR plan, zodat je weet welke stappen je wil maken met het versterken van je relatie met de pers.

Alle tools die je daarbij nodig hebt zitten in je membership en zijn online toegankelijk, zodat je altijd en overal alles kunt aansturen, waar je ook bent. Je eigen pers-centrum "PressLounge" is '24.7 open voor business'.

Zo maak je [peˈjɛr] makkelijk, uitvoerbaar, betaalbaar, leuk én meetbaar.

VAKER IN DE MEDIA
MET PR IN 4 STAPPEN

PR in4stappen

  • plaats je content op de beeldbank 

  • maak een persbericht 

  • verstuur naar onze perscontacten 

  • monitor het resultaat.

1

beeldbank

Gebruik je content niet alleen voor je shop en website,maar ook voor je PR. Plaats daarom je beste beeldmateriaal op de beeldbank.

De media kent geen kantoortijden en zal dus vaak onverwacht op zoek zijn naar onderwerpen met een bepaald thema, beeldmateriaal of inpiratie voor een nieuw artikel, mode-shoot, shopping-pagina of een redactioneel stuk.

2

persbericht service

De pers wordt graag geinspireerd en is altijd op zoek naar mooie verhalen, foto's, producten  of nieuwe merken.

Door in te spelen op de interesses van een redacteur of stylist zullen ze snel aan je denken en je verhaal of foto's gebruiken voor hun editorial producties.

PERSBERICHTEN sturen is een actieve manier om de pers te benaderen. Wij voorzien de berichten met actieve links naar de beeldbank zodat snel en makkelijk beeldmateriaal kan worden ingezien en gedownload.

Het maken van een persbericht doe je zelf of samen met ons.

3

database

Nadat je een persbericht hebt gemaakt, sturen wij het naar onze perscontacten. Onze data base bestaat uit de belangrijkste journalisten, redacteuren, bloggers, stylisten die werken voor de grote dag-, week- en maandbladen in Nederland.

Wij updaten ons bestand continue en weten precies welke contacten relevant zijn voor jouw product, merk of verhaal.

Schermafbeelding%202021-02-18%20om%2021.

4

monitoren

Zie meteen wanneer een redactie beeldmateriaal van jouw producten heeft gedownload, zodat je inzicht krijgt welke producten populair zijn en eventueel gepubliceerd gaan worden. Ook geven we in statistieken weer hoeveel emails zijn geopend en gelezen. Zo kun je zien welke redactie geinteresseerd is in jouw merk en kun je ze makkelijker voorzien van informatie die nuttig is en een relatie  opbouwen met die redacties die relevant zijn.

PR voor iedereen!

Public relations en free publicity lijkt soms een ingewikkeld verhaal en lastig om te aan te beginnen.

Ons doel is om je te laten zien hoe je een goede relatie opbouwt met de media en dat het niet ingewikkeld hoeft te zijn.

PR hulp

Hoe stel je een persbericht samen? Naar wie moet ik een persbericht sturen en wanneer? PR kent nogal wat jargon en do's en don'ts. Daarom hebben we de een kennis centrum in het leven geroepen pr academy. Hier vind je alles wat je nodig hebt. Kom je er niet uit dan staan we voor je klaar.

 

Met onze 4-stappen formule werk je aan je naamsbekendheid.

Je bedient 24-7 de pers/media met inspirerende verhalen en beeldmateriaal, monitort de resultaten en ziet wat de pers gepubliceerd heeft.

Een publicatiy is free publicity of earned media. Door de mediawaarde en bereik te berekenen, zie je snel wat je ROI is.

contact

DIRECT BEGINNEN !

 

Kies dan voor het memberschip dat het best bij je past en begin vandaag nog.

PLAN EEN KENNISMAKINGS GESPREK. Eerst even sparren over wat de mogelijkheden zijn?

TARIEVEN

Alles weten over de kosten, memberships  en resultaten?

sample uitleen

EXTRA editorial services

sample uitleen, interview aanvragen

& samen werkingen

 

Voor een goede relatie met de pers is het ook belangrijk om direct contact te hebben met stylisten en redacteuren etc. Redacties gebruiken niet alleen bestaand beeldmateriaal, maar maken ook eigen content zoals modeshoots, stills, portretseries etc. Hier kun je als merk ook een belangrijke rol in spelen, door stylisten te voorzien van producten uit je collectie, sample uitleen.

Of achtergrond verhalen en tips te delen, of een interview aan te bieden..

Er zijn allerlei samenwerkingen mogelijk. Meer weten? neem dan even contact met ons op.